Mellendagsrea!

Hej Hej =)
 Nu är allt jävla stök över! bara nyår kvar =) jag ska vara med mina bästa vänner såklart!!!! De är verkligen bäata bästa som finns!!!!! Vad skulle jag göra utan dem

jaja Igår var jag och handlade i Täby med en av dem... Cristin. underbar tjej för övrigt =) vi handlade på mellandagsrean. Ånges över hur mycket pengar jag gjorde av med =S men men
köpte i alla fall

Pilatesboll
glödlampor ( till mina julklapps lampor)
trosor ;)
SKOR
CD skivor ( ska bränna ner alla mina bilder som jag har på datan)
Strumpor ( är fan det tråkigaste man kanlägga pengar på)
Body lotsion
Anti fris ( till håret)
Blablabla

Mitt nyårslöfte är i vilket fall som helst att inte gifta mig, inte bli kär och alltid ha jävligt roligt=)

jag har kommit fram till att det är ju helt underbart att vara själv=) tänk att man inte behöver bryu sig om någon annan tråkig jävel som inte vill göra samma saker som jag vill =) Helt jävla underbart

Låter ju faktiskt ganska tragiskt.. hmmmm näääää inte då! tex gick jag har hemma som en liten ensam mupp och klädde min underbara julgran! faktiskt söönt mmm

Cristin med hennes kille Christoffer och hennes nyinhandlade pyamas =)

Mina nya skor jag köppte på rean 200 spänn hmmm överkomligt =)

cristion syr in snören i sina för långa byxor ... undrar om det blev bra tillslut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0