Ett rikt land där kvinnorna betalar....

Demokratiska Republiken Kongo är ett land i centrala Afrika med ca 60 miljoner invånare som befunnit sig i ändlösa konflikter i tiotals år. Av alla världens konflikter är det den i DR Kongo som skördat flest offer sedan andra världskriget: 5,4 miljoner människor de senaste tio åren. På grund av allt våld, all undernäring och alla sjukdomar konflikterna för med sig dör 1000 kongoleser varje dag. En miljon människor befinner sig på flykt. Var tredje kvinna har våldtagits, då våldtäkt används som vapen för att förtrycka befolkningen. Efter våldtäkten tar soldaterna sina knivar eller gevärspipor och totalförstör underlivet.

 om ni inte redan vet det så har jag extremt svårt att sova på nätterna... Så i går natt låg jag vaken och såg ett prorgram om Kongo på tv.. Asså jag trode jag skulle svimma
Jag blev så förbannad att jag låg ensam hemma och grät floder för dessa underbara kvinnor!!!!

Var tredje kvinna blir våldtagen och inte nog med det könsstympas e och deras underliv blir totalförstörda... räcker det inte att bara vålta dem?? måste de även förstöras där nere . Helt jävla otroligt !!!

Programledaren intervjuade även soldater som utför dessa grymma handlingar och frågade varför?
Till svar fick de: att för att de ska kunna kämpa och besegra fienden  måste de ha sin magiska dryck och för att den ska fungera måste de vålta.. Men om någon skulle göra så mot deras egen mamma/syster skulle de döda personen!!!
Dubbelmoral... ehh ja jag kan erkänna at jag även har det i vissa frågor men va fan lite vett har man ju i alla fall!

En magisk jävla dryck vad fan är det som händer.. Tror de på det själva måste jag ju säga att lägre IQ får man ju  För fan leta efter!!!! Det fans även en rot i skogen somde äter för att skyddar dem mot HIV!!! IDIOTER!    

Skulle jag träffa någon av dessa idioter skulle jag direkt utan att tveka förstöra deras bajshål med vapen samt skära av dem kuken och så skulle jag hålla dem vid liv så länge det gick för att få se dem lida ut i det yttersta

JAG BÅDE LIDER OCH GRåTER TILLSAMMANS MED DESSA KVINNOR!!!!!

När jag blir ICA handlare och tjänar stora pengar kommer jag att se till att det kommer till nytta för kvinnorna i Kongo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0