Dagens insats =)

Vaknade pigg och utvilad =)  av att min kära bror knackade på dörren!!! Visst är det härligt att dricka kaffe och äta frukost varje dag med sin underbara bror?

Vi har det verkligen bra! Tänk dig att ha ett eget litet gym dit du kan gå när du vill, hur du vill och med vem du vill =)

Där har jag och Robin varit idag och tränat

Robin: axlar och rygg
Johanna: Mage och rumpa

Varför blir det alltid så? Asså när man går in i ett förhållande blir man värsta soft potatisen. När jag träffade Niklas tränade jag fem dagar i veckan ....men så fort han kom in i bilden slutade jag... Varför? har någon en bra förklaring på det? Och nu när man är singel igen tycker man det är viktigt att träna för att se attraktiv ut på marknaden... mmm det går inte riktigt ihop... vill man inte vara snygg för sin partner?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0